Kamis, 04 Juli 2013

rindu

aku merindukanmu yang tampak begitu mencintaiku .
aku merindukanmu yang tampak takut kehilanganku .
aku merindukanmu yang selalu berkata rindu aku .

kamu merindukanku yang memanjakanmu .
kamu merindukanku yang menunggumu .
kamu merindukanku yang selalu berkata cinta kamu .

bahagianya aku ketika tau kita masih saling merindu .
aku harap rindu ini abadi .
aku harap rindu ini hangatkan cinta kita selalu , bukan memadamkannya :')

doaku selalu menyertaimu dalam setiap kerinduanku .
doaku selalu menyertaimu dalam setiap jejakku .
doaku selalu menyertaimu dalam setiap lukisan embunku .
doaku selalu menyertaimu dalam setiap tawa bahagiaku .

aku rindu , dee . benarbenar rindu :')

rindu canda tawa kita .
rindu kebersamaan kita .
rindu ingin bertemu .
teramat rindu :')

aku bersabar dee .
bersabarlah juga kamu disana .
tak apa jika ingin mencari pengganti ilusiku disana .
tapi bertahanlah dee , jangan lebih dari sekedar mengaguminya .

tak kan lama lagi dee .
semoga tak kan lama lagi rindu ini terhempas , lepas :')

Tidak ada komentar:

Posting Komentar